HHO

Diskusní téma: HHO A VODÍKOVÝ GENERTOR

Re: Re: HHO škoda felicia

Petr | 24.05.2014

Povolení je opravdu nutné - na opuštění léčebny pro choromyslné. Pořád někdo věří, že miniaturní pšouk utáhne lokomotivu... Lidská debilita je nekonečná.

HHO NIC MOC

STANDA | 30.11.2012

GENERÁTOR JSEM DAL DOHROMADY (OKOPČIL JSEM HO )ELE .ZAŘÍZENÍ JSEM JSEM SI KOUPIL. CCA CELÉ DO 1000KČ UČINOST NO O 0,5L DOLU VÍCE NE .NEDOPORUČUJI SE TÍMTO VUBEC ZATĚŽOVAT. MOJE ZJIŠTĚNÍ . TAKOVÉ TO 2-3 L DOLU LŽOU DÁT JIM DO ZUBŮ ČUS

Re: HHO NIC MOC

zajic | 14.03.2013

Okopčil ??? no tak se nedivím že ti to nefakčí !! haha

Re: HHO NIC MOC

Haha | 20.04.2013

Dobře ti tak, že ses spálil.
Když seš blbej naivka a nepochopils základy fyziky, tak plať za hovno.

Re: Re: HHO NIC MOC

Mira | 02.07.2013

Základy fyziky jsou jedna věc a zvýšení účinnosti spalování druhá.
Tady to využívá zvýšenní učinnosti motoru.
Běžně motor přisává do benzinové směsi vzduch jež je složen ze 70% dusíku a jen necelých 30% potřebného kyslíku.
Tento princip je založen jednoznačně ne na energetické stránce nýbrž zvýšení účinnosti. Hlavní roli tam ani nehraje , že přidáváme Vodík , ale že ho tim pádem nahrazujeme Dusíkem. Mimo jiné se taky zvyšují procenta přisávaného kyslíku.
Problém zde vidím jiný , součastná auta na to nejsou připravena.
Japonci už to testují (nové video z roku 2013 to jednoznačně potrvzuje)

Re: Re: Re: HHO NIC MOC

uhuhu | 06.07.2013

Ne, žádný zvýšení účinnosti motoru.
jen a pouze odebereš energii motoru, se ztrátama vytobíš vodík a následně vzniklý prdy toho vodíku pálíš.
Spotřeba vzroste.

Re: Re: Re: Re: HHO NIC MOC

P | 11.08.2013

Môj názor: každý máte pravdu ale aj nie. Ty vyrábaš HHO, zmes vodíku a kyslíku, zvýšiš obsah kyslíku a ten zvet

Re: Re: Re: Re: HHO NIC MOC

P | 11.08.2013

Môj názor: každý máte pravdu ale aj nie. Ty vyrábaš HHO, zmes vodíku a kyslíku, zvýšiš obsah kyslíku a ten zlepšuje horenie. niekde som čital, keby sa zvýšil obsah kyslíku v otmosfére len o 5% požiarnici požiar by už neuhasili. Automobilky skúšajú autá na čistý vodík a kyslík je zadarmo z atmosféry. Tu vodík a kyslík pridávaš spolu spalivom, "obohacuješ zmes".

Re: Re: Re: Re: HHO NIC MOC

Radim | 15.03.2014

Blbost to 100% není.To by se kvuli tomu nevraždilo.Stan Meyer dokazal premenit vodu na vodik s vice nez 600% učiností.Zalezi na koncentraci elektrolytu,napetí,frekvenci.Jestlize do 1 litru pridate 10 lzic neake zasady,tak vam to tak maximalnee bude vybijet baterii.Jestli date spravny pomer atd. muzete podle mne mit az 70% ucinnost.At si o tom mysli kazdy co chce.

Re: Re: Re: HHO NIC MOC

JJ | 12.03.2015

Vzduch obsahuje objemově 78,91 % dusíku, 21,09 % kyslíku. Když už tedy. Celkem objemově přisáváte 0,000 nic a to nic má zvýšit účinnost. Tak buď jste vyšinutý, nebo jste si tu blbost koupil a nechcete vypadat skutečně jako blázen. Je pravda že 100x nic umořilo osla ale ve vašem případě to bude se zvýšenou účiností.

Montáž , kdo by mně ji provedl na Citroen C5 1,6 hdi

Milan Zach | 22.10.2012

Ahoj , scháním někoho v Praze nebo Jihlavě kdo mně namontuje HHO, zařízení mám , ale nevím jak na to spolehlivě elektricky. Dík Milan.

Re: Montáž , kdo by mně ji provedl na Citroen C5 1,6 hdi

AUTODILNA | 01.11.2012

NENI PROBLEM NAMONTOVAT JSEM Z MOSTU USTECKY KRAJ MIMO JINE DELAM AUTOLAKY HLAVNE PRO AUTOCENTRUM KOLBENOVA PRAHA A OPRAVY KAROSERII ENOVACE VETERANU ATD

Re: Re: Montáž , kdo by mně ji provedl na Citroen C5 1,6 hdi

haha | 20.04.2013

Jen montuj, blbců je dost.
Vydělat se na tom dá.

Re: Montáž , kdo by mně ji provedl na Citroen C5 1,6 hdi

Haha | 20.04.2013

Vůbec tam ten nesmysl necpi, protože ta pitomost může leda zvýšit spotřebu.

HHO sklamanie

MD | 16.06.2012

Zdravim Vas, nerad sa sice priznavam, ale som asi jeden z mala, ktory si to dal namontovat skor nez si o tom viac precital ! Mne sa to videlo realne, ALE prax obsahuje mnozstvo ALE...pojde to ALE...ja blbec o tom viac studujem az teraz a zistujem , ze je to totaaalne v plienkach..mnozstvo potrebneho plynu, regulacia, implozia vs expolozia, spotreba energie... Sice stale verim, ze sa to da, ALE sa tomu musi zacat venovat vyskum...ALE pochybujem, ze sa toho nejak rychlo chytia automobilky...mozno aj ALE...

Re: HHO sklamanie

ouuu.... | 16.06.2012

Kdybys hledal informace o palivech a spalovacích motorech, zajímal se trochu o techniku, nebudeš ztrácet čas a prostředky.
Automobilky se toho chytat nebou, jelikož je to naprostý nesmysl.

Re: Re: HHO sklamanie

Karl Sajc | 08.09.2012

Kecá, samozřejmě že to funguje, vždyť už na to jezdí spousty lidí, převážně v Irsku Chorvatsku Německu ale i u nás na moravě. Nesmí se věřit všem zaprodaneckejm kecům zatvrzelejch motorovejch nadšenců. Tady o tom taky něco je https://babaradi.webnode.cz/auto-hybrid-vodik/

Re: Re: Re: HHO sklamanie

vejlupek | 08.03.2013

Jasně, spousty lidí před nějakou dobou jezdilo s magnetickým šetřičem a jezdili za čtvrtinu, haha. Jen si to namontuj ty chytráku a budeš jezdit na vodu , nebo na vesmírnou energii -)))

Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

zajic | 14.03.2013

Budeš se divit ale jezdím levněji a o dost hodně,jen pro zajímavost mám jako druhé auto feldu 1.3mpi namontoval jsem do toho před půl rokem hho systém spotřeba klesla mimo město na 3,7 litru a před měsícem a půl zhruba jsem do toho přidal řídící jednotku na vstřik benzínu E85, Mohu z vlastní zkušenosti říci že do práce jezdím cca v přepočtu u nás v Plzni za 4-4,2 litru benzínu E85 tj. 100km=100kč. Takže jsem spokojený. nikomu nic nenutím každýho věc já to tak mám a hotovo.

Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

Milan | 17.04.2013

zdravím, pokud tohle budeš číst a budeš mít náladu, tak mi prosím napiš na crazymiles@seznam.cz, potřeboval bych s touhle oblastí poradit, do Plzně to mám 20 minut..díky moc

Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

Haha | 20.04.2013

Hele, ty kecale - dámě si spicha a ukážeš mi, jakou tu spotřebu máš. Všechno zaplatím a ještě od tebe bud ve velkým kupovat HHO blublátka, když bude vše, jak píšeš.

Jenže ono nebude - ty se přece nebudeš zahazovat, aby sto někomu ukazoval, navíc je to tajný, že, ty nablblo...!

:O)))

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

technik | 04.07.2013

tak to tak vypadá, ty nablblo, že jsi si o tom toho moc nepřečetl ani se sám nepokusil to prakticky dokázat, že to nefunguje natož že to funguje...jestli to nevíš, tak se informuj o vodíkových motorech firmy BMW a ty auta na to oficiálně jezdí nebo jezdily...takže ty chytráku, nejdřív se něco o tom nauč a pak pomlouvej...a ještě taková drobnost: fungování vodíkovéo generátoru má dané teplotně-provozní podmínky, za kterých tenhle princip perfektně funguje...ale to o tom musíš něco vědět...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

uhuhu | 06.07.2013

Meleš sračky, troubo.
jasně, že motor může běžet na hořlavý plyn a tedy i na vodík.
Ale tohle není pohon vodíkem, ti blbci cpou energii odebranou motoru a se ztrátou elektrolyzujou vodu. Získaný prd pak bez přínosu blafne ve válci, asi tak 1 ccm plynu.

Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

petr | 11.08.2013

můžeš se mě ozvat na email matuspetr@seznam.cz

Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

JD | 24.03.2013

vejlupku, ty jsi ale debil. Máš dokončenou ZŠ?

Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

Mira | 02.07.2013

Je pravda , že někomu to nemusí fungovat a někomu to funguje.
Je to dáno tím , že auta na to nejsou připravena. A ted záleží na nastavení vaší řídící jednotky jestli a jak si s tím poradí.
I když obejdete Lambdu a MAP nebo MAF senzor nic neřešíte, protože přijdete o průběžné automatické řízení vstřikování.

Re: Re: Re: HHO sklamanie

sta | 19.08.2013

u nás na Moravě?ukaž mě je.všichni to mají homologované?
to je zásah do konstrukce.

Re: Re: HHO sklamanie

llungren | 03.11.2012

automobilky se toho chytat nemuzou protoze by hned sel ropny prumysl do haje a to je nejvynosnejsi byznis na svete proto to ani nikdo nemuze homologovat pro provoz. vodik je nejlepsi palivo na svete nejefektivnejsi jednoduchou vyrobou a nejlevnejsi naklady nic lepsi neexsistuje motory na vodik jen na vodik davno existuji ale kdyby to dali do obehu byl by to totakni kolaps ekonomiky a krachy na burzach proste konec to nelze pochopte to a nepiste zklamani ..

Re: Re: Re: HHO sklamanie

zajic | 14.03.2013

Ano pmáš pravdu , v tomto směru vládnou mocnosti a peníze, není možné toto homologovat už jen z důvodu ropného průmyslu. viz využití chemických a fyzikálních zákonů k získání kinetické energie !!!

Re: Re: Re: HHO sklamanie

Josef Kadleček | 10.04.2013

Přestože mám nakročeno k pořízení a jsem zatím mírně nadšený, musím rezolutně odmítnout tvrzení, že by HHO systémy nějakým způsobem ohrozily ropnou lobby - to je známá věc, že totiž žádný úsporný spotřebič v globálu nikdy žádnou úsporu nepřinesl - lidi prostě budou víc jezdit. To už si vyzkoušeli v Británii, když zavedli úspornější parní lokomotivy ! Anebo úsporné žárovky či LED-ky...

Co by to ale znamenalo třeba pro Afriku, kde by si - např. váhající družstvo - mohlo hned koupit traktor, protože provoz by pro ně nebyl taková zátěž... Možná to je pro síly světa nebezpečné, netuším...

Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

Haha | 20.04.2013

Kadlečku, ty rouro, nepochopils, že celý HHo je nesmysl a vyrábíš konspirační teorie.

Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

Kadleček | 25.01.2020

Jo a proč se to teda montuje do sportáků a lítaj na to rakety. Ty Haha vrat se do pravěku tam patříš...

Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

uhuhu | 06.07.2013

Kadlečku, ty toho ješětě moc netušíš.
celý tyhl ebubléry jsou kravina, protože zákon zachování energie platí a nikdo to nezmění, on to není nějakej právnickej žvást.

Re: Re: Re: Re: Re: HHO sklamanie

Kadleček | 25.01.2020

Jsi jen žvanil co nic nezkusil...

HHO generátor

Roman | 12.05.2012

Ahoj , já taky hledám různé info o tomto " vynálezu " ještě předtím než to instaluji do svého auta ( Škoda Fábie 1.4 MPI ) a tak různě jsem zjistil že prý hodně záleží na nastavení té mrchy lambda sondy jinak že prý při špatném nastavení to více " žere " a dále ..... jak pravil J.S.Kozina ......Lomikare , Lomikare do roka a do dne budeš muset vyměnit celé výfukové potrubí .

Re: HHO generátor

David Sýkora | 23.11.2012

Dobrý den, plánuji instalaci HHO do stejného automobilu a chci se zeptat jestli jste to realizoval. Jaké máte zkušenosti? A jestli jste spokojen a můžete doporučit.
Děkuji
S pozdravem
D. Sýkora
David.sykora.fast@gmail.com

Re: Re: HHO generátor

Haha | 20.04.2013

Voda není palivo a energie vložená do elektrolýzy ve vozidle se již nevrátí zpět díky tepelným ztrátám.

Kdo chce kam, pomozme nu tam - jen to kup, nejpíp za 8000,- a pak skuhrej, že je to k hovnu...

:O)))

hho ?

pat-mat | 29.03.2012

ja už neco skoušim ,rok v pytli. zatim litr za min.chceto azpon ze 4 litry věči uspěch mam se střikovani vody do sani ma tu někdo nějaky uspjech a sniži spotřebu

POHON NA DVE VECI

RADEK | 26.03.2012

MAM DOTAZ TAK JSEM SI MYSLEL,ZE JSE NA TO DA JEZDIT JEN NA VODIK A JESTLI MAM USETRIT NEJAKY TEN LITR TAK JE TO NEKDE VITE KDE KLIDNE JSI TO KOUPIM ALE MUSI TO MIT NEJAKY UZITEK DIKY.

Re: POHON NA DVE VECI

Kája | 29.03.2012

No hele jako má to spousta lidí tak asi by to jen tak pro nic za nic nemontovali. Nejspíš to nějaký užitek mít bude. Nevíte někdo jestli se musí i měnit na iridiové svíčky? Tady něco píšou https://babaradi.webnode.cz/auto-hybrid-vodik/ že je to lepší

Re: Re: POHON NA DVE VECI

Petr | 17.05.2014

Užitek asi tak 0,000 L paliva. Protože je to dáno množstvím vyrobeného plynu. 2 L plynu za minutu je míň než nic. Do motoru se při 3000 ot. u dvoulitru nasaje asi 6000 l vzduchu. Kolik jsou 2 L směsi vodíku s kyslíkem v 6000 L vzduchu? Úplné ..vno. Jestli i tak někdo tvrdí, že ušetří 2 L třeba nafty, tak je totální debil. Pak by stačilo polínko dřeva v tepelné elektrárně.......

Re: Re: Re: POHON NA DVE VECI

Motorář | 09.10.2014

Zdravím. Musím Tě poopravit- Motor o objemu 2000 ccm nenasaje při 3000 ot. za minutu 6000 litrů vzduchu. Matematicky ano, ale praxe je UPLNĚ někde jinde.
Pro příklad: Dvoulitrový benzinový motor, 4 válce, téměř čtvercový- zdvih pístu 84 mm, vrtání válce 86mm. Celkový objem válců 1950 ccm.
Při 3000 ot./min je pístová rychlost 8.4 metrů za sekundu ( 84mm jeden zdvih, tj. dva zdvihy po 84 mm za jednu otáčku klikového hřídele a násobíme 3000 otáček-168x3000a je to 504 000 mm za minutu, 504 m za minutu a tj. 8.4 m za sekundu.) To znamená, že píst urazí 8.4 metrů za sekundu a vzdálenost z horní úvratě do spodní úvratě (84 mm) při sacím taktu zvládne "uletět" za 0,001 sekundy. Počítáte se mnou někdo :) ? ANO, sám se divím, jaký je to fofr :D
Takže za jednu milisekundu se píst snaží něco nasát do válce. A teď si představte, kdo jste někdy viděl motor zevnitř, jak je veliký otvor nebo otvory pro sací ventily a dál si představte, že v tý díře překáží i ten samotnej ventil a to jako HODNĚ.
V praxi si zkuste natahnout do injekční stříkačky vzduch za jednu milisekundu, ale jenTi rychlejší :D
Vzduch nebo chcete-li směs paliva má setrvačnost a z praxe se NIKDY, říkám NIKDY válec nenaplní.
A NEEEE NEEE NEEE, ani u turba, biturba nebo seicentoturba, prostě NIKDY, protože to nestihne. (Kdo si doteď myslel, že turbo do púllitrového válce natlací litr vzduchu, žil v omylu) K nasávání totiž dochází i tehdy, kdy se píst pohybuje nahoru a chystá se ke kompresnímu taktu a sací ventil není ještě uzavřen. Protočte si motorem bez ventilového víka a uvidíte, že sací ventil není uzavřen už v dolní úvrati sacího taktu, ale později. Samozřejmě je to dané konstrukcí individuelně.
Jinak teda o téma vodík se zajímám teprve krátce, ale intenzivně, víceméně se zajímám o vše úsporné, PLG a E85 a toto je můj další projekt. Samozřejmě vše stojí peníze a se ztrátama se musí počítat. Sám rád vyzkouším, kde je ta pravda.
Jedno je jasné-a to ZÁKON ZACHOVÁNÍ ENERGIE (alespoň prozatím)
Druhé je jasné-NEJEDU NA VODÍK S KYSLÍKEM, ale podporuju hoření.(Pro příklad- 5 litrú nafty spaluju v starým peugeotu 205 a ujedu 100 km a mám pod pedálem necelejch 50 kW protože mám komůrkovej motor a rotační čerpadlo. A nebo mám moderní motor s čerpadlem CP4 a vstřikuju naftu tlakem 2000 baru, spálim 5 litrů, ujedu 100 km a mám pod pedálem 100 kW. To zní lépe, že :) ?
Takže mluvme pravdu-nemohu vyrobit alternátorem plyn a spálenim samotného plynu dostat víc než jsem vložil (zatím)
Takže už je zbytečné sem psát něco o zachování energie, to už chápeme.
Jde o to, že zřejmě není využit ještě zdaleka potenciál paliva a jsou tu rezervy, které unikají formou tepla laufem.
Je mi jasné, že pár bublinek je, jak kdysi napsa ljeden odpůrce HHO teorie, jen prd ve větru. Ale i tak ho někdy cítíte, že jo :)
Sesmolení tohoto mého výlevu mi zabralo dost času a nechtěl a nechci nikoho odsuzovat nebo se nedej bože s někým hádat nebo dokonce nadávat. Chtěl bych tu s někým probrat dané téma a pohovořit zde na úrovni.
Mám totiž lidi ve svém okolí, co toto zkoušejí a mají pouze kladné zkušenosti. Na diskuzích čtu hodně negativ, tak mě to o to zajímá víc. Budu mít zapůjčenou sadu, asi první model, ať si to prý zkusím.
Až to zkusim, zas něco písnu, ale jen tak se k tomu nedostanu, nyní budu montovat konverzní kit na E85.
Ještě jedna věc z praxe, těžko pochopitelná. Naftová Felicie 1.9, Dvě H4 2x60W, dvě koncový-2x5W, dvě pomocný koncový 2x5W, dvě sufitky osvětlení RZ 2x5W, dvě obrysovky 2X4W a asi 10 trpasliček po 2W v palubce 10x2W to je celkem cca 180 Wattů při 12-14 Voltech je 13-15 Ampér. A toto jsem nahradil denním svícením a spotřeba, světe div se, šla dolu o cca 0,00 L ANO, o NIC a počítám to každé tankování a to je vždy přesných 20 litrů a zápis a propočet. Denně stejná trasa mimo město, stejnej styl, minimální provoz, trasa 25 km.
Takže každý motor bude na odběr reagovat jinak. Benzinovej litr to pocejtí hodně, TDI ve dvoulitru asi skoro ne. Je to dané točivým momentem zřejmě.
Mějte se a buďte na sebe slusní, kucí :)
ZDAR
Jo a kdybych tu měl nepřesnosti nebo chyby, hned mě opravte. Dik a AHOJ

Re: Re: Re: POHON NA DVE VECI

Motorář | 10.10.2014

Jo a další věc, ohledně spotřeby vzduchu již zmiňovaného dvoulitru- při 3000 ot. za minutu by si motor teoreticky dokázal nasát jen 3000 litrů vzduchu a ne 6000 litrů. Protože kdo ví co to je čtyřdobý motor, tak ví, že motor vykoná práci každou druhou otáčku. Takže nasaje jen jednou za dvě otáčky klikového hřídele.
Takže pokud by bylo nějak možné dostat do motoru celý objem válce, byly by to 3000 litrů vzduchu při 3000 otáčkách za minutu.
Pokud se snažím ušetřit, tak co nejdříve zařadím, bez zbytečného vytáčení motoru a přílišného šlapání na plynový pedál, nejvyšší převodový stupeň, dosáhnu požadované rychlosti cca 100 km za hodinu a ubírám plyn do doby, než přestane táhnout, ale neklesá rychlost. Při stovce bude dvoulitr točit tak 2000-2400 ot za minutu a kolik bude spotřeba vzduchu ????
Zamyslíme se na tím a představíme si škrtící klapku. Potom si představíme jak je asi otevřená když udržuju stálou rychlost a pedál mám stisknutej tak centimetr nebo dva.
Popravdě nevím, ale bude to o PARNÍK méně, než si kdo myslí.
Opravdu nevím ale hodně málo oproti tomu, co si myslí odpůrci HHO.
Šlo by to spočítat, protože poměr benzínu se vzduchem při ideální směsi je cca 1:14.7 v kilogramech.
Jdeme na to, když už jsem to nakousnul :)
0,73kg je hmotnost 1 litru benzínu
1,29 kg váží m3 vzduchu a tj 0,00129 kg na litr vzduchu
Jsme spořiví a jezdíme za 5 litrů benzínu, jako já se svou koncernovou 1.4 L 55 kW :)
Takže 5 litrů paliva je v kilogramech 5x0,73 a tedy 3,65 kg
A teď přidáme 5x14,7 kg vzduchu a to je 5x14,7x1000 děleno 1.29 je rovno 56 977 litrů vzduchu.
Dovolim si říct, že to spálim za hodinu. Jedu rychlostí 100 km za hodinu, takže ujedu vzdálenost 100 km za jednu hodinu a spotřebuju 5 litrů benzínu a 56 977 litrů vzduchu. Upozorňuju že za hodinu !!!!!! A za minutu jo je ? 5litrů paliva děleno 60 máme 0,083 litrů benzínu a 56 977 děleno 60 je 949 litrů vzduchu za minutu
Počítá tu někdo se mnou ?
Verdikt ? Žádný, jen to, že jsme se dostali na z 6000 litrů za minutu na cca 1000, což je krásné. Bublátko dá kolik že, 2 litry za minutu ?
To jsou 0.2 procenta.
To je horší poměr než vzácnejch plynů v atmosféře, MUHEHEHE :)
Nicméně mě zaráží, že mému kamarádovi to na Vitaře 2,5 L benzín šestiválec, slezlo na spotřebě o hodně. Ale dokud nevyzkouším, neuvěřím.
Někdo je veselej, někdo je skeptik :)
Mějte se a pokud píšu nepřesnosti, opravujte, měl jsem při matuře dostatečnou :)
ZDAR

Re: POHON NA DVE VECI

llungren | 03.11.2012

primichanim vodiku u diesela se da ustrit z beznych 5,5 na 100km na 2l na 100km takze 3l usetrenych za dva jezdit je snad malo ? to je uplne super to nejezdi ani smart s obsahem 600

PODVOD S VODÍKEM

BohdaN | 04.03.2012

Pokud rozložíte vodu na vodík a kyslík a znovu s toho spálením vyrobíte vodu žádnou energii tím nezískáte akorát ztratíte energii tou přeměnou
takže jste v mínusu. Jediné co získáte je nedobytou baterku a myslím že i spotřeba benzínu půjde trochu nahoru.
Jediný smysl by mělo využít na přeměnu vody energii z výfuku a možná by jste vydobyli o 20% nižší spotřebu to je ale otázka pro velké firmy které toto vyvíjejí již asi 5 let zařízení ale bude stát asi 25000 Kč a ne jak tyto podvodnické šmejdy z Číny které prezentují naše weby o nějakých procentech nevyužitého paliva což je lež protože jde o nevyužitou energii z dokonale spáleného paliva a vodíkem a kyslíkem toto
nijak nezlepšíte spíš bych odhad že to zhoršíte.To by jste museli několik let testovat motory na tuto směs jak to dělají automobilky.

Re: PODVOD S VODÍKEM

zajic | 14.03.2013

co to tady píšeš za hlouposti. jak můžeš spálit vodík a kyslík a získat z toho vodu ?!?!?! teda ty jsi nevychodil ani základku !! no comment !!

Re: Re: PODVOD S VODÍKEM

tibor | 01.04.2013

ma pravdu , ked spalis vodik tak ostane teplo a voda.....:-) zakladku by si mal absolvovat ty :-) sorry
je to trocha zlozitejsie , funguje to ale ak spalenim zmesy z hho vznikne implozia tak ak tu zmes pustis do valca tak sa eliminuje explozia benzinu .... to si ludia neuvedomuju ze si tym vlastne zvysia spotrebu...treba na to inak ... je to na dlhsie...ale urcite to funguje...

Re: PODVOD S VODÍKEM

zajic | 14.03.2013

jo a když tak se v motoru spalují s palivem směs plynu dvou molekul vodíku a jedné molekuly kyslíku. Nejdříve studuj a potom zde něco piš !!!!!!!!!!!!

Re: Re: PODVOD S VODÍKEM

Radim | 15.03.2014

JE PRAVDA ŽE SPALOVANIM VODIKU VZNIKA VOD JE TO NAPSANE NA WIKIPEDII A OTESTOVAL JSEM TO I JA.KDYZ VODIKOVYM HORAKEM PO ZELEZU OROSI SE.

Re: PODVOD S VODÍKEM

Pepep | 26.03.2013

Hm. Zase jeden Sysifos. Výpočet účinnosti tepelných motorů se děje:
TEPLOTA NA ZAČÁTKU CYKLU mínus TEPLOTA NA KONCI CYKLU lomeno TEPLOTA NA ZAČÁTKU CYKLU (pozor - v Kelvinech) krát 100(%).
Jen když jsou výfukové plyny znatelně nižší, tak je prokazatelně VYŠŠÍ ÚČINNOST MOTORU. A teplota na začátku bude taky o dost vyšší, protože vodík s kyslíkem hoří při nejvyšší známé teplotě ve vesmíru. Tak co teď ?
Takže jde o to rozkládat vodu tak, aby se nepřehřívala (vzniká pára a ta motoru nechutná), a taky se vede závod o to, kdo vodu rozloží co nejefektivněji. Ale většina těch, co se tomu věnují dávají své poznatky pod licencí Creative Commons (a ani o tom nevědí), takže se dá leccos okoukat.

Záznamy: 101 - 150 ze 173
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Přidat nový příspěvek